Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

Παροιμιώδεις φράσεις και το νόημά τους. (Γ')


ΑΛΛΟΣ ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΗ ΝΥΦΗ
Στην παλιά Αθήνα του 1843, επρόκειτο να συγγενέψουν με γάμο δύο αρχοντικές οικογένειες: Του Γιώργη Φλαμή και του Σωτήρη Ταλιάνη. 
Ο Φλαμής είχε το κορίτσι και ο Ταλιάνης το αγόρι. Η εκκλησία, που θα γινόταν το μυστήριο, ήταν η Αγία Ειρήνη της Πλάκας. Η ώρα του γάμου είχε φτάσει και στην εκκλησία συγκεντρώθηκαν ο γαμπρός, οι συγγενείς και οι φίλοι τους. Μόνο η νύφη έλειπε.
Τι είχε συμβεί;

Πως να φτιάξω μια σελίδα (Page) στο Facebook.

Η δημιουργία μιας σελίδας (page) στο Facebook είναι πολύ σημαντική για την προώθηση της επιχείρησής μας ή της σελίδας μας στο ευρύ κοινό. Ο λόγος είναι απλός. Όλο και περισσότεροι Έλληνες χρησιμοποιούν το Facebook (έχουμε από τα μεγαλύτερα ποσοστά τακτικής χρήσης σε σχέση με τους υπόλοιπους Ευρωπαίους) και η Facebook Page είναι στημένη με τον ιδανικό τρόπο ώστε να “φτάσουμε” αυτό το κοινό, συνδυάζοντας το κουμπί “Μου αρέσει” που βρίσκεται στην Page και κάποιας διαφημιστικής καμπάνιας στο Facebook.

Έλληνας Φυσικός αναδείχθηκε ο καλύτερος δάσκαλος της Ευρώπης.


Σε μία χώρα που μαστίζεται από την κρίση και που τα κονδύλια για την παιδεία έχουν μπει σε δεύτερη μοίρα, υπάρχει ένας καθηγητής που ξεχωρίζει και ακόμα και με τις πενιχρές παροχές κάνει την Ελλάδα περήφανη, κερδίζοντας σημαντικές διακρίσεις σε πανευρωπαϊκούς διαγωνισμούς.

Η Λογική του Μεθυσμένου...

Ένας τύπος μπαίνει σ΄ ένα μπαρ, κάθεται στη μπάρα και ζητάει πέντε ποτήρια ουίσκι.

Τόμας Ἔντισον: ὁ ἐφευρέτης ποὺ ἄλλαξε τὸν κόσμο.


Ὁ Τόμας Ἔντισον γεννήθηκε στὶς 11 Φεβρουαρίου 1847 στὸ Ὀχάιο, ἕβδομο καὶ τελευταῖο παιδὶ τοῦ Σάμιουελ καὶ τῆς Νάνσι Ἔντισον.

Η ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.

Αυτή η διαφήμιση είναι η ακριβότερη όλων των εποχών από πλευράς συνoλικού χρόνου παραγωγής και χρημάτων . Συγκεκριμένα , (σύμφωνα και με τα στοιχεία της εταιρίας παραγωγής), χρειάστηκαν 606 προσπάθειες 6,2 εκατομμύρια δολάρια για να λειτουργήσουν όλα σωστά! Αξιοσημείωτο είναι πως όλα τα ανταλλακτικά που βλέπετε, είναι αυθεντικά ανταλλακτικά του ίδιου αυτοκινήτου και δεν έχουν χρησιμοποιηθεί καθόλου ειδικά εφέ.

Η συγκεκριμένη διαφήμιση σάρωσε το 2006 όλα τα ανάλογα βραβεία. 

Γνωρίζοντας αυτά τα στοιχεία λοιπόν δείτε ξανά τη διαφήμιση, με άλλο μάτι αυτή τη φορά... 

Δείτε παρακάτω το video.