Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Δείτε τις διαφορές τιμών ανάμεσα σε Ελλάδα και Γερμανία στα καταστήματα ΙΚΕΑ


 ...όπως τα...σύγκρινε αναγνώστης του tromaktiko , αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά πως οι Έλληνες πέφτουν θύματα κυριολεκτικά των φόρων και της ασυδοσίας των επιχειρηματιών που τινάζουν τα πορτοφόλια μας στον αέρα. Δείτε την χαρακτηριστική εικόνα πιο κάτω:

Πάλι...Τζίφος!...

«…Εάν η χρεία τες κουρταλεί!...»

Του Καθηγητή Γιώργου Πιπερόπουλου.

Κράτησε πολλές ώρες πλησιάζοντας μάλιστα και το όριο των δώδεκα ωρών το χτεσινό Eurogroup αλλά η συνεδρίαση διεκόπη σήμερα το πρωί ΧΩΡΙΣ τη λήψη απόφασης... για την ημερομηνία καταβολής στην Ελλάδα είτε των 31,5 δις της επόμενης «δόσης» (είτε των συνολικά 44 δις ευρώ από τα υπόλοιπα προηγούμενων «δόσεων»)

Λύθηκε ο μεγαλύτερος γρίφος στο Sudoku.

Οι θέσεις που πρέπει να είναι συμπληρωμένες εξ αρχής στον πίνακα πρέπει να είναι 17.


Έλληνες γιατροί νίκησαν τον καρκίνο του προστάτη χωρίς νυστέρι.


Αναίμακτη νίκη ενάντια στον καρκίνο του προστάτη επιτυγχάνεται στα νοσοκομεία της χώρας μας, χάρη σε μια νέα, πρωτοποριακή μέθοδο που επιφέρει πλήρη ίαση βάζοντας τέλος στο νυστέρι του χειρουργείου.

Οι πνευματικές διαστάσεις της κρίσης. (π. Γεώργιος Μεταλληνός)

Η οικονομική κρίση σίγουρα δεν είναι η μόνη μορφή κρίσης που διέρχεται η ανθρωπότητα αλλά αποτελεί την κορυφή του παγόβουνου.
Αντίθετα η βάση , η γενεσιουργός αιτία είναι η πνευματική κρίση που από πολύ πιο πριν ίσως και αιώνες τώρα υποσκάπτει τα θεμέλια της ανθρώπινης ύπαρξης.
Δείτε το video.

Ποιές οι επιπτώσεις των διαφημίσεων στα παιδιά.

Εξαιτίας της επιδέξιας χρήσης του φωτισμού και του ήχου, καθώς και της συνήθως χαρούμενης ατμόσφαιρας που έχουν, οι διαφημίσεις τραβούν ιδιαίτερα την προσοχή του παιδιού και το γοητεύουν.
Τα παιδιά αποτελούν έναν ιδιαίτερο στόχο των διαφημιστικών εταιρειών, καθώς, εκτός από τα διαφημιστικά μηνύματα, υπάρχουν και εκπομπές που από μόνες τους είναι διαφημίσεις, όπως τα Pokemon, τα Digimon, το Dragon Ball, ο Winnie το αρκουδάκι, κ.α., γύρω από τις οποίες αναπτύσσεται μία ολόκληρη βιομηχανία από αξεσουάρ. Και είναι θλιβερό να βλέπει κανείς πως η διαφήμιση διεισδύει ακόμη και σε προγράμματα που καλύπτονται πίσω από το προσωπείο του παιχνιδιού!