Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

Ανέκδοτα με Γιατρούς (2)

2/5/12   7:59 μ.μ.
- Γιατρέ, μερικές φορές έχω έντονη επιθυμία να πεθάνω. Τι να κάνω?


- Αφήστε το σε μένα.!!!




- Γιατρέ, Θα πεθάνω?


- Γιατρός : δεν μπορώ να σου υποσχεθώ τίποτα.



- Γιατρέ μου, η καρδιά μου χτυπάει ακανόνιστα.
- Μην ανησυχείτε. Σε λίγο θα σταματήσει!!!


- Γιατρέ, δε μπορώ να σταματήσω να λέω ψέματα.
- Και περιμένετε να σας πιστέψω?


- Οδοντίατρος: Κυρία μου, τι κάνετε??? Μου πατάτε τον κάλο!
- Ακριβώς! Και από δω και πέρα θα πονάμε το ίδιο, έτσι???


- Γιατρέ μου, κάθε βράδυ βλέπω τον ίδιο τρομαχτικό εφιάλτη. Κάποιος με κυνηγά να με σκοτώσει. Τρέχω, τρέχω, τρέχω και φτάνω μπροστά σε μια μεγάλη πόρτα με τεράστια κόκκινη επιγραφή. Σπρώχνω για να ανοίξω την πόρτα, σπρώχνω, ξανασπρώχνω αλλά δεν ανοίγει η ρημάδα! Ο τύπος που με κυνηγά πλησιάζει συνεχώς με το μαχαίρι στο χέρι. Ουρλιάζω στον ύπνο μου και ξυπνώ ιδρωμένος και κατατρομαγμένος.
- Μμμμ, ενδιαφέρον. Και δεν μου λέτε, σας παρακαλώ, μήπως θυμάστε τι γράφει η επιγραφή πάνω στην πόρτα;
- "ΕΛΞΑΤΕ"...


- Γιατρέ, κάθε βράδυ βλέπω το ίδιο όνειρο, ποντίκια να παίζουν ποδόσφαιρο.
- Παρε αυτα τα φάρμακα σήμερα το βράδυ...πριν κοιμηθείς και αύριο θα είσαι καλά.
- Να τα πάρω απο αύριο, γιατί σήμερα έχουν τελικό;


Δείτε επίσης :  Ανέκδοτα με γιατρούς (1)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου